Firemní novoročenky 2018 aneb Co se hodí pro letošek?

Novoročenky, neboli PF přáníčka, patří takřka neodmyslitelně k oslavám nového roku. Nutno říci, že jde v našich končinách o velmi pěkný způsob, jak udělat někomu druhému radost. Jeho historie se datuje až do 19. století, kdy se o jeho rozšíření postaral především rod hrabat Chotků. Avšak stejně jako třeba v případě oblečení, i zde platí určité módní trendy. Kýčovité lahve se šampaňským nebo baculatá prasátka z 90. let jsou už naštěstí pryč, dnes se na PF přáníčka nahlíží jinak. Ohrané motivy ztrácí lesk a dopředu se dostává kreativita a originalita. Přáníčka se navíc z osobní roviny pomalu, ale jistě posouvají do roviny reprezentativní. Stále častěji si je objednávají třeba firmy, které je pak rozesílají klientům nebo svým zaměstnancům. Ne z lásky, ale pro vlastní prezentaci.

Jak si vymyslet pěknou firemní novoročenku 2018?

Je samozřejmě pěkné, pokud si dáte tu práci a novoročenku vyrobíte vlastnoručně. V osobním životě je to krásné gesto. Ovšem v případě, že se má jednat o firemní novoročenky 2018, je téměř nemožné vyrábět je ručně. Řečeno s nadsázkou, bylo by potřeba začít už v létě. Ne, firemní PF přáníčka se dělají jinak. Předně je potřeba si je navrhnout a řádně promyslet. Musí vypadat opravdu dobře, aby vás ukázala v dobrém světle. Radost je odsunutá až za firemní prezentaci. Pokud můžete, snažte se dodržet svou firemní filozofii a v souladu s ní pracovat. Podřiďte jí materiál, styl písma i barevnou kombinaci. Výhodou pak je, když se vám podaří do PFka dostat firemní logo (samozřejmě v přiměřené a vkusné velikosti) či nějakou reprezentativní fotografii. Jen dávejte pozor, abyste nezastínili jeho hlavní účel – tím není otevřená reklama, ale reprezentace. Neposíláte leták, ale přání.

Elektronické novoročenky – móda roku 2018

Jelikož žijeme v moderní, digitální době, kdy většinu korespondence vyřizujeme přes internet, nelze se divit, že lze v elektronické podobě posílat i novoroční přáníčka. Jejich výhody se dají shrnout v několika bodech:
 

  • Jednodušší příprava

  • Nízké výrobní náklady

  • Větší prostor pro kreativitu


Zkrátka, nic vás v tomto případě neomezuje ve vašich nápadech. Přáníčko snadno přizpůsobíte svým vlastním potřebám a budete v něm mít přesně to, co budete chtít. Navíc vám ho stačí vyrobit jednou a pak už ho pouze rozkopírovat a rozeslat mailem nebo po sociálních sítích. A nenechte se mýlit – přestože jde o levné novoročenky, radost udělají. Už jen tím, že příjemcům ukážete, že vám nejsou lhostejní. Ovšem pokud chcete před svými obchodními partnery vypadat opravdu solidně, zvolte jinou formu.

Papírové PF 2018 raději od profesionálů

V případě, že chcete u svých partnerů nebo zaměstnanců vzbudit zdání profesionality a dobrého postavení, doporučujeme spíše přáníčka papírová, hmatatelná. Jsou sice nákladnější (jak časově, tak i finančně), ale vy skrze ně ukážete, že si takové vydání můžete dovolit. Navíc vám dávají spoustu možností, jakých v elektronickém světě nedocílíte. Jen je tedy potřeba si přiznat, že jejich výrobu nejspíše sami zařídit nezvládnete. Je lepší spojit se s profesionály a tento úkol svěřit do rukou jim. Jednou ze společností, která se výrobou novoročenek zabývá, je třeba KyoPrint s. r. o., působící na našem trhu od roku 2006. Aniž bychom vás chtěli podceňovat, je potřeba si uvědomit, že velká tiskařská firma má zároveň větší možnosti než vy. Vlastní mnohem pokročilejší vybavení, zná dobře postupy a tím, že vyrábí ve velkém, zároveň šetří náklady i materiál.

Jaká přáníčka jsou letos v kurzu?

Možností, které se vám letos nabízí, je celá řada. Záleží pouze na vás a vaší firmě, která se vám hodí nejvíce. Použijme jako ilustraci nabídku společnosti KyoPrint. Pro výrobu přání lze v dnešní době využít takové metody, jako je třeba ražba, slepotisk nebo termografický tisk. Navíc se netiskne jen na běžný křídový papír, ale dá se použít třeba i pergamen, popřípadě lze využít laserového tisku pro vznik velmi jemných linií. Snadno pak lze dosáhnout krajkového vzhledu. Vybírat navíc můžete mezi jednotlivými typy přáníček – zavírací, kartičková, skládací nebo třeba kapsová. Výhodou pak je, pokud má výrobce dobrý přístup k zákazníkům. S tím firma KyoPrint s. r. o. nemá – na požádání zasílá dopředu vzorky přáníček, umožňuje vytvoření elektronické verze a v případě nutnosti i expresní dodání. Pokud tedy plánujete jménem firmy rozeslat PF přáníčka, nezapomínejte na jednu věc – i takový detail, jako je PF, hodně vypovídá o úspěšnosti vašeho podnikání. Nepodceňte tedy jeho přípravu.

Kyoprint.cz

KyoPrint s.r.o.
Legionářská 231/15
664 34 Kuřim
 

Otevírací doba
Po-Pá     9:00 - 16:00
So-Ne     zavřeno

+420 530 506 098

+420 541 213 070

+420 773 175 770



 


 

Luxusní Oznámení.cz
KyoPrint s.r.o.
Legionářská 231/15
664 34 Kuřim

+420 530 506 098
+420 541 213 070
+420 773 175 770

Otevírací doba
Po - Pá 9:00 - 16:00
So - Ne zavřeno
© 2018 Luxusní oznámení.cz | Tvorba webových stránek, SEO